8/25/08

Have you ever been this tired?








('And the best

comes last . . . ')









15 comments:

  • Beamer said....

    Sorry man, but I ain't getting squat. I'm seeing the titles of what should be but that is it. Using firefox3.

    Beamer

    I'm sure its very good otherwise.

  • Ann said....

    Same here Chilly. I see the titles, but that's it. I'm also using Firefox 3.

    Cheers~

    Annie

  • chilly said....

    hmmm, don't understand why, but sorry you can't. I'll try something different.

  • chilly said....

    Now, we'll see if they show up now. ;)

  • Mrs. Mecomber said....

    ROFL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    Holy cow, I laughed so loud that all the kids came running in to see what was so funny. So then I laughed all over again, showing them the pics.

    What a gut-buster! LOL Thanks.

  • Lynne said....

    Oh my! Those are so funny! I've seen a couple of them before, but they're so cute, they're worth seeing again. :-D

  • ipanks said....

    LOL its a funny pic.its so hard to take take picture while they're sleep

  • ian gani said....

    hahahaha how you do that? its a best shoot to take their picture at sleep. i tell to my parent and their just laugh and said oh my god.i like your picture.

  • Self Defense Rob said....

    Heh, I love the cat sprawled in the food dish, too tired to eat.

  • manilenya said....

    lol! I have the first and last photo in my friendster profile pic :)

  • Deb said....

    I've been that tired before but never looked this cute while being this tired.

  • Noelevz said....

    Hilarious! :) great collection!

  • Matthew S. Urdan said....

    I've been too-tired once. Like a bike. ;P

  • feefifoto said....

    These are priceless. I have a photo of my niece asleep, standing up, propped in a corner.

  • Melinda Zook said....

    OMG, I love those pics. So cute!!

Post a Comment

 
Go Back To Top

Thank you for visiting On The Bricks! Come Again! :-))